پرداخت تسهیلات غیرحضوری در بانک رسالت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدحسین حسین زاده با اشاره به عملکرد بانک گفت: در سال ۹۸ ادامه ساماندهی ها دربانک به نحو احسن عملیاتی شد. 
وی افزود: بعد از توسعه بانکداری اجتماعی، در مسیر بانکداری دیجیتال گام برداشتیم که شکل گیری بیش از ۱۸هزار کانون همیاری اجتماعی با میانگین هرکانون ۲۳۰نفر عضو گویای موفقیت بانک قرض الحسنه رسالت در ارائه خدمات غیرحضوری است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بااشاره به دیگر اقدامات این بانک  اظهارداشت: همسو با اهداف بانکداری بدون شعبه، از مجموع حدود ۳۰۰شعبه در حال حاضر فقط ۳۰شعبه فعالیت دارند که تا سال آینده خاتمه بانکداری سنتی را اعلام خواهیم کرد.
وی اظهارداشت: بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از دو بانکی که در کشور صرفا به صورت قرض الحسنه ای فعالیت داشته، نظام مالی مطلوبی برای کسب و کارهای خردوخانگی دارد.
حسین زاده به همکاری ومشارکت جمعی سازمان های راهبری شبکه توسعه اجتماعی رسالت اشاره کرد و اظهارداشت: تقویت و توسعه کسب و کارهای خرد و حفظ اشتغال ازمهمترین ماموریت های شبکه به شمار می رود وهمکاری سازمان هایی همچون وزارت ورزش وجوانان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گویای عملکرد مطلوب شبکه  است.