برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوعیت صلح و آزاد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار های مالی(ایستانیوز) ،ثریا نیکوروش مدیر مجتمع آموزشی نیکوروش در خصوص برگزاری این نمایشگاه که با اهداف صلح دوستانه هنر و ارائه تصویری درست از ظرفیت های هنری و فرهنگی هنرمندان ایرانی برپا می گردد به  توفیق آنلاین گفت:در آیین  افتتاحیه این نمایشگاه که مصادف با روز خبرنگار است از خبرنگاران اصحاب رسانه با حضور  احد جاودانی مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد استان تهران دعوت بعمل آمده است .
 
وی در ادامه افزود: در اختتامیه این نمایشگاه  به هنرمندان شرکت کننده  گواهی نامه  معتبر دوزبانه با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اعطا می گردد. همچنین  در حاشیه این نمایشگاه ورکشاپ رایگان برای علاقمندان به هنرهای تجسمی برگزار می گردد .
 
مدیر مجتمع آموزشی نیکوروش در پایان  خاطر نشان کرد: به دلیل حمایت از هنرمندان ارسال آثار علاقمندان جهت شرکت در این نمایشگاه جهت داوری رایگان است  و واریز هزینه پس از تایید نهایی صورت می پذیرد.لازم بذکر است  مهلت تحویل آثار تا 10مرداد تعیین گردیده  و هنرمندان می توانند حداکثر 5 اثر خود را به شماره واتس آپ 09363960539  مجتمع آموزشی نیکوروش ارسال نموده  که در نهایت 3 اثر آنها جهت شرکت در نمایشگاه انتخاب می گردد .