​افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری «همیاران سپهر»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، متقاضیان می‌توانند در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، برای خرید از حداقل ٨٦٠ فروشگاه تولیدکنندگان محصولات داخلی باکیفیت در سراسر کشور، تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال از کارت اعتباری این طرح استفاده کنند.
در این طرح که با انگیزه کمک به تولید و تسهیل فروش اعتباری محصولات داخلی باکیفیت و بالا بردن قدرت خرید مردم توسط بانک صادرات ایران عملیاتی شده، اسامی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های جدید شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی طرف قرارداد با این بانک به‌روزرسانی شده و دامنه انتخاب هموطنان برای استفاده از تولیدات مرغوب داخلی و بهره‌مندی از تسهیلات بانک صادرات ایران گسترده‌تر شده است.
شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاه‌ها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه با نرخ سود ١٥ و ١٨ درصد خواهد بود.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیش از ٣٧ شرکت تولیدی داخلی طرف قرارداد، مراجعه مستقیم به شعب یا سایت بانک و شرکت، ضمن اطلاع از شرایط برخورداری از مزایای کارت اعتباری «همیاران سپهر»، درخواست خود را به بانک ارائه کنند.
فهرست فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های طرف قرارداد بانک صادرات ایران در طرح تسهیلاتی همیاران سپهر را اینجا ببینید.