حفظ شأن بازنشستگان برای سازمان تامین اجتماعی مهم است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا محمدی گفت: فلسفه تأسیس کانون های بازنشستگی حل مسائل و مشکلات صنفی از لحاظ بازنشستگی، از کارافتادگی، خدمات بهداشتی، مراقبت های پزشکی، هماهنگی با تشکیلات کارگری است.
وی افزود: در استان خراسان جنوبی تعداد 9 کانون فعال هستند. اکثر شهرستانهای استان دارای کانون هستند .
محمدی افزود : تلاش مجموعه تأمین اجتماعی نیز در جهت استیفای حقوق صنفی و خواسته مشروع و قانونی بازنشستگان است و نگاه مدیران در تأمین اجتماعی نیز حفظ شأن و جایگاه بازنشستگان است .
وی همکاری در اجرای برنامه های کانون های بازنشستگی ، برگزاری دوره های آموزش ارتقاء سطح سواد سلامت بازنشستگان ، اردوهای سیاحتی و زیارتی و بسیاری برنامه های فرهنگی دیگر را از جمله خدماتی برشمرد که تأمین اجتماعی برای بازنشستگان در طول سال انجام می دهد.
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت : کلیه کارگران بازنشسته و مستمری بگیران و از کارافتادگان وبازماندگان تأمین اجتماعی در صورت دارا بودن شرایط می توانند به عضویت کانون درآیند.
در ادامه این دیدار محمد حسین براتی، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان نیز گفت : در استان بیش از 10 هزار نفرازبازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی عضو این کانون ها هستند که از برنامه های مختلف کانون برخوردار می شوند.