امکان خرید طرح ویژه دُریّن در سامانه فروش آنلاین الکتروبیمه نوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،  طرح دُریّن بیمه نامه حوادث انفرادی با پوشش بیماری کروناست که در اواخر سال گذشته توسط این شرکت ارائه شده بود و در آستانه عید سعید فطر امکان خرید این بیمه نامه در سامانه فروش الکترونیکی اختصاصی بیمه نوین (الکتروبیمه نوین) نیز فراهم می شود.

 
در طرح دُریّن، پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی همچون جبران هزینه­‌های درمانی ناشی از بیماری کرونا، پرداخت مستمری در صورت فوت بر اثر حادثه یا کرونا، از کارافتادگی،‌ نقص عضو و نیز هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، که طی یک سال از زمان صدور بیمه‌­نامه برای شخص بیمه شده رخ داده باشند، در نظر گرفته شده است. 
 
بر اساس این گزارش، طرح دُریّن که با همکاری شرکت به آفرین ترنج طراحی و ارائه شده است، همچنان در سایت این شرکت http://behzendegi.com نیز به صورت الکترونیکی به مشتریان عرضه می‌شود.
 
علاقه‌مندان می­‌توانند جهت آگاهی از شرایط این طرح با شماره تماس ویژه شرکت بیمه نوین02123047  تماس گرفته یا با مراجعه به سامانه فروش الکترونیکی اختصاصی بیمه نوین "الکتروبیمه نوین" به آدرسwww.e-bime.com ، این بیمه‌نامه را به صورت الکترونیکی خریداری کنند.