اعلام جزئیات عملیات مقابله با ویروس کرونا در بیمه آسیا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی و با بیش از 7 میلیون بیمه گذار در سراسر کشور، از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا، وظیفه خطیر اتخاذ پروتکل های بهداشتی را بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، در کلیه ساختمان های مرکزی و شعب سراسر کشور با دقت تمام به اجرا گذاشت.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، اقدامات بیمه آسیا را به منظور حفظ سلامت کارکنان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، شامل شیفت بندی و تغییر ساعات کار کارکنان براساس مصوبات دولت، ضدعفونی کردن ساختمان ها، اتاق ها و وسایل نقلیه اداری به صورت روزانه، توزیع دستکش، ماسک و شیلد صورت در بین کارکنان (به خصوص واحدهای صدور و پرداخت خسارت)، تعبیه مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در سطح گسترده در مبادی ورودی ساختمان ها و تمامی طبقات، تب سنجی کارکنان و مراجعه کنندگان در مبادی ورودی تمامی ساختمان ها، شعب و واحدهای پرداخت خسارت عنوان کرد.
 وی با اشاره به لغو تمامی جلسات، مراسم و برنامه های مناسبتی در بیمه آسیا در این مدت، افزود: اطلاعیه ها و دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در پرتال داخلی و کانال های بیمه آسیا در شبکه های اجتماعی درج گردید و با توجه به حضور حداقلی کارکنان در محل کار، اضافه کاری تشویقی به کارکنان در اسفندماه  1398اختصاص یافت.
 مدیرعامل بیمه آسیا افزود: از سوی دیگر، بیمه آسیا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از تلاش ارزشمند و خستگی ناپذیر کادر پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، با تصویب هیئت مدیره بیمه آسیا و اختصاص چهار میلیارد ریال بودجه، 10 هزار دست لباس ایزوله تهیه و در مراکز درمانی و بیمارستان های پذیرنده بیماران کرونایی در دو مرحله توزیع شد، که در نخستین مرحله، طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیش از سه هزار دست لباس ایزوله در استان های پرخطر و در مراکز درمانی تهران، قم و گیلان و در دومین مرحله نیز توزیع هفت هزار دست از این البسه، در 27 استان دیگر کشور انجام شد.