تشکیل ستاد مدیریت بحران کرونا در بیمه دانا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این شرکت بار دیگر ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان های سراسر کشور در رسیدگی به بیماران کرونایی، بر رعایت موارد ذکر شده بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل راه های جلوگیری از شیوع این ویروس در سطوح صف و ستاد تاکید کرد.
 
 در این جلسه که با حضور آقایان موسی رضایی عضو هیات مدیره و رییس کمیته، سید اصغر دفین مدیر حراست و دبیر کمیته، دکتر سید داود حسینی رییس شورای فنی و عضو کمیته، احمد کریمی مدیر تدارکات و عضو کمیته و نیز آقایان ذوالفقار فتح الهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و حسین اشرفی برگزار شد،همچنین در باره تعیین تکلیف حضور همکاران صف و ستاد در سطح تهران و استان ها طی هفته آینده و ضرورت رسیدگی به امور اداری بیمه گذاران محترم و تسریع در پرداخت خسارات احتمالی آنان تاکید شد.
 
ستاد مدیریت بحران بیمه دانا ضمن ابلاغ ساعات کاری جدید کارکنان شاغل در ستاد و شبکه فروش بار دیگر از آنان خواست با رعایت موارد و دستورالعمل های صادر شده توسط وزارت بهداشت، ضمن ارایه خدمت به بیمه گذاران، برای عبور از این وضعیت،همدلی و تعامل گروهی را مد نظر قرار دهند.
 
گفتنی است: بیمه دانا پس از شیوع ویروس کرونا در کشور با تشکیل جلساتی،ضمن رعایت موارد بهداشتی توصیه شده از سوی مسوولان اجرایی کشور. با نصب سیستم های جدید حضور و غیاب با اسکن چشم.،نصب تب سنج های الکترونیکی برای گرفتن دمای بدن کارکنان، واگذاری وسایل بهداشتی از جمله ماسک،دستکش،ژل شستشوی دست و غیره در کنار اطلاع رسانی گسترده مبنی بر راه های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا،اقدامات لازم را انجام داد.