پیام دکتر پیکارجو به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه آرمان
به نام ایزد منان یگانه سایه گستر گستره ایران زمین
شرکت بیمه آرمان به عنوان یکی از شرکتهای توانمند و پیشرو در امر دیجیتال سازی خدمات بیمه ای و ارائه دهنده ای طرحهای جدید بیمه ای به عنوان مزیت رقابتی خود، در 18 بهمن 1398 در حالی هشتمین سال فعالیت خود را می گذاراند که محیط و اکوسیستم بیمه و کلاً بازارهای خدمات مالی در شرایط تغییرات شگرفی قراردارد و عدم توجه به تغییرات اکوسیستم از حیث ماهیت و روند مطمئناً سبب خطاهای سیستماتیک در طراحی استراتژیهای تشخیص فرصتهای بازار خواهد شد. مسلماً آینده از آن شرکتهای بیمه ای خواهد بود که با ارتقاء دانش، تعمیق درک و تحلیلی دقیق از فرصتهای پیش رو در طراحی محصول، ارائه خدمات، بهره مندی از روشهای نوین بازاریابی و فروش و اثرگذاری بر مشتریان با برنامه ریزی دقیق، ایجاد بسترهای مناسب مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه سرمایه انسانی و ... بهرمند می برند.مشتریان کالا و خدمات را در گذشته برای رفع نیازهای خود، لذت از مادیات و حل مشکلات، در امروز برای زندگی جذاب تر، خیالی آسوده از آینده و لذت از مادیات می خواسته و می خواهند اما در عصر دیجیتال و دیجیتال کوانتوم که بیانگر رسوخ بنیانهای دیجیتال در کوچکترین رفتارهای انسانی و زندگی شخصی و کاری آنها است،مشتریان کالا و خدمات را استفاده خواهند کرد که سبب تجربه های جدید،شگفت انگیز،منحصر به فرد، به یادماندنی و غافلگیر کننده باشد.
 
در آخر تبریک این روز ویژه به خانواده بزرگ آرمانی بهانه ای است تا تلاشهای کلیه کارکنان، مدیران نمایندگان و کلیه ذینفعان از زمان تاسیس تاکنون را ارج نهاده و بار دیگر عهدی راسخ و پیمانی محکم ببندیم تا با تحقق هدف آرمان دیجیتال موسوم به خانواده آرمانیوم، اثبات کنیم موفقیت هر سازمان به وسعت باورها و اراده های آن است و سازمانی با اراده و باوری بزرگ، سازمانی پیشرو، متعالی و آینده ساز اکوسیستم خواهد بود .
 
کامبیز پیکارجو