پیام مدیرعامل بیمه آسماری به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس
همکاران گرامی هفت سال به سرعت چشم بر هم زدن از زمان تاسیس شرکت بیمه آسماری گذشت. آن شرکت تازه متولد­شده اکنون با وجود سن کم، به سرعت و به خوبی جایگاه خود را در صنعت بیمه کشور پیدا کرده است.
شاید کمتر کسی آن روزها تصور می­کرد که با وجود رقبای قدر و توانمند قدیمی، «آسماری» بتواند با این کیفیت و سرعت پیشرفت کند.
بیمه آسماری امروز به یک برند شناخته شده از جهت اخلاقی و حرفه ­ای در بازار تبدیل شده و تمام دغدغه ذهنی خود را حول محور حفظ کرامت و منافع تمام ذینفعان خود معطوف نموده است.
اهدافی که موسسان و سهامداران و اعضای هیات مدیره شرکت برای آن ترسیم کرده­اند؛ همواره مدنظر همه اداره ­کنندگان شرکت بوده و علاوه بر حفظ توانمندی­های موجود، تقویت آن­ها و کسب توانایی­های بیشتر در ابعاد مختلف، همیشه به عنوان یک دستورالعمل در شرکت پیاده­سازی شده است.
شرکت بیمه آسماری در ادامه تلاش­های همیشگی خود، افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه از یک سو و ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه را از سوی دیگر هدف­گذاری کرده و در این راه از همه ابزارهای ممکن و روزآمد استفاده خواهد کرد.
یقیناً آنچه ذکر شد ماحصل تلاش­های بی­شائبه شما عزیزان بوده است و امیدوارم با کوشش همه شما همکاران گرامی، شرکت بیمه آسماری با سرعت، دقت و کیفیت هرچه بیشتر راه صحیح خود را ادامه داده و در مدت زمانی کوتاه، ستاره آن در آسمان صنعت بیمه کشور بیش از پیش بدرخشد.