تعامل ایران کیش و بانک‌ تجارت گسترش می یابد
به گزاش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،وی درگفتگوی با ما افزود: برای بانک تجارت در همه شاخص ها سهم بازار و کیفی شدن محصولات و ارائه محصولات جدید از سوی ایران کیش بسیار اهمیت دارد که امیدواریم ایران کیش تمام این موارد را در نظر داشته باشد.
 
دولت آبادی با بیان اینکه نقش خدمات الکترونیک و غیر حضوری در تسهیل و افزایش امنیت مبادلات بانکی مشتریان غیر قابل انکار است افزود: بی تردید به روز رسانی زیرساخت ها در حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد مزیت رقابتی بیشتر در ابزارهای الکترونیک و خدمات نوین بیش از پیش در مسیر افزایش رضایت کاربران مفیدواقع می شود .
 
به گزارش روابط عمومی ایران کیش مدیر عامل بانک تجارت در باره برنامه ها و محصولات مشترک ایران کیش و بانک تجارت اظهار کرد: این برنامه ها و محصولات حتما باید هم گسترش بیابد و هم تعاملات افزایش بیابد. بی تردید با بهبود ارتباطات بانک تجارت و ایران کیش با حمایتی که بانک از این شرکت انجام میدهد، ایران کیش نیز می تواند حضور موثرتری داشته، سهم خود و بانک را در تمام حوزه ها افزایش دهد .
 
دولت آبادی ادامه داد: هریک از محصولات ایران کیش در جای خود بازار ویژه مخصوص را دارد، باید نیاز مشتریان را بررسی کرد و بنابه فراخور مشتریان روی این محصولات  تمرکز کرد. البته قطعا محصولاتی  که بازار ندارند نیز نباید تولید شوند
 
وی گفت : من امیدوارم که این افزایش در سهم بازار در سال آینده در تمامی محصولات رخ دهد.