درهای بانک ملی بر روی ایده های خلاقانه باز است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدرضا حسین زاده بعدازظهر چهارشنبه و در سومین ملی شو بانک ملی اظهار داشت: از سه محصول بانک ملی که امروز با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد، ٢ محصول با همکاری شرکت سداد و دیگری با همکاری شرکت آسان پرداخت تولید شده اند.
 
وی با اشاره به شعار بانک ملی با محوریت اعتماد، افزود: ما شعار دیگری در داخل و بین همکاران داریم که باید سازمانی یادگیرنده باشیم و هر روز نیاز به دانش و استفاده از علم و فناوری داریم.
 
مدیرعامل بانک ملی تصریح کرد: درهای بانک ملی امروز به روی تمامی ایده ها و طرح های جدید چه از داخل بانک و چه از سوی افراد حقیقی و حقوقی باز است و ما از آنها استقبال می کنیم.
 
رونمایی از سه محصول جدید بانک ملی
 
در سومین مراسم ملی شو بانک ملی، ٣ محصول جدید این بانک با حضور وزیر اقتصاد رونمایی شد.
 
اولین محصول اپلیکیشن "هوپ" مربوط به کانون جوانه های بانک ملی است که با هدف آموزش مسائل بانکی و مالی طراحی شده است.
 
دومین محصول پوست اندازی و به روزرسانی اپلیکیشن بام تحت عنوان "نئوبام" بود که امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در حال حاضر ٤ میلیون نفر کاربر این اپلیکیشن هستند و ١٥ درصد از تراکنش های بانک ملی از طریق بام انجام می شود.
 
سومین محصول نیز "نشان پرداخت" بود که براساس آن یک هم افزایی بین بانک ملی و شرکت آسان پرداخت انجام شده و بزرگترین تحول در حوزه پرداخت کشور شکل گرفته است. بر این اساس مدت زمان پرداخت به ٣٠ ثانیه کاهش پیدا می کند.