برگزاری دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی در چهار شعبه بیمه سرمد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این دوره آموزشی با تدریس مسعود صحرابانی سرپرست مدیریت بازاریابی و فروش بیمه های زندگی و با هماهنگی های انجام شده توسط مدیر شعب مذکور و مدیر کل سرمایه انسانی و امور پشتیبانی برگزار شد.
در این دوره، مسائل مختلفی از قبیل چگونگی یافتن مشتری، تکنیک ها و سناریوهای فروش سرد و گرم وrole playing مورد بررسی قرار گرفت.
هدف از برگزاری این دوره، آشنایی هر چه بیشتر نمایندگان با تکنیک های فروش، حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات مشتریان، پیگیری های پس از فروش و جلب بازارهای جدید می باشد.
حسین نظریان مدیرکل سرمایه انسانی و امور پشتیانی بیمه سرمد، ضمن تشکر از زحمات همکاران، مدیر شعب استان های زنجان، فارس، مازندران و اصفهان و سرپرست مدیریت بازاریابی و فروش بیمه های زندگی، از توجه و حمایت‌های مدیرعامل شرکت از برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای سطح کیفی عملکرد نمایندگان، قدردانی کرد.