"فطانت" مدیر عامل بانک آینده شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آخرین تحولات مدیریتی در بانک های حاضر در بازار سهام نشان می دهد مدیرعامل و هیات مدیره جدید بانک آینده تعیین شده اند و طی آن محمد فطانت و علی سعیدی رئیس و معاون سابق سازمان بورس ، وارد این بانک 1.6 هزار میلیارد تومانی و حاضر در بازار پایه نارنجی فرابورس شده اند .
 
براساس این گزارش، در جریان برگزاری مجمع عادی به‌صورت فوق‌العاده "وآیند"در پنچ شنبه گذشته ، محمد فطانت‌‏فرد ، علی سعیدی، علی‏‌اکبر عابدینی، حسین مجاهدی و شعبان مرادی یگان‏‌محله به‌ عنوان اعضای هیأت مدیره بانک انتخاب شدند و دیروز هم اولین جلسه هیات مدیره جدید برگزار شد .
 
در این میان با توجه به کناره گیری چند وقت پیش جلال رسول اف از مدیر عاملی بانک آینده و ترکیب جدید هیات مدیره ، امیر مسعود رزازان و محمد فطانت برای مدیریت مطرح بودند که در نهایت ، مدیرعاملی فطانت قطعی شد و وی با ورود به ترکیب هیات مدیره ، سکاندار این بانک شده و طی روزهای آینده جلسه معارفه ایی برگزار خواهد شد.
 
براساس این گزارش، فطانت از 24 آذر 93 به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار جانشین علی صالح آبادی شده بود و بعد از 20 ماه ریاست از مرداد 95 از این سمت کناره گیری کرد.
 
سعیدی هم که از مدیران علمی ، خوش اخلاق و خوش نام بازار سرمایه بشمار می رود ، برای دو دوره در هیئت مدیره سازمان بورس حضور داشت و معاون نظارت بر نهادهای مالی بود که از بهمن 96 از نهاد ناظر بازار سرمایه خداحافظی کرد