بهترین شرکت ها برای کار در سال ۲۰۲۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،غول فناوری، گوگل بهترین شرکت برای کار در سنگاپور است. به گزارش سی ان بی سی براساس گزارش گلاسدور درباره بهترین شرکت ها برای کار در سنگاپور، گوگل به عنوان برترین محیط کار در سال 2020 معرفی شده است.
 
این گزارش که در بین ده شرکت اول در آن، شرکت های بانکی، نفت، گاز و بیمه ای قرار گرفته اند، براساس بازخوردهای کارکنان در سال 2019 تهیه شده است. این کارکنان نظرات خود را درباره کارفرمایان به گلاسدور منعکس کرده اند. فرهنگ کاری، ارزش های سازمانی، فرصت های ارتقای شغلی، مدیریت و جبران زیان از جمله مواردی بود که کارکنان نظر خود را در این زمینه درباره کارفرمایان اظهار کرده بودند.
 
در این گزارش گوگل در رتبه اول، فیس بوک در رتبه دوم، شل در رتبه سوم، آمازون در رتبه چهارم، مایکروسافت در رتبه پنجم و ویزا در رتبه ششم قرار گرفته است.
 
همه کارفرمایان برتر در سنگاپور بین المللی هستند. از بین ده شرکت برتر، مدیریت هشت شرکت در ایالات متحده آمریکا قرار دارد  درحالیکه مدیریت شل در هلند است. شرکت ای آی ای هم که در این رتبه بندی قرار گرفته، از شرکت های آسیایی تاسیس شده ر هنگ کنگ است.
 
مدیر گلاسدور در گفت وگو با رسانه ها از غلبه فرهنگ بر فضای تجاری می گوید. به گفته کریستین ساترلند «دورانی که فرهنگ در یک شرکت یک مسئله تجملی  و غیرضروری محسوب می شد گذشته است. در دوره امروز، شفافیت در محیط کار یک ارزش است. فرهنگ از ارزش های شرکت ها محسوب میشود.  توانایی کارفرمایان  برای حفظ و نگهداری استعداد در اولویت قرار گرفته است و ما از کارفرمایان استثنایی که چنین رویکردهایی را در شرکت خود تقویت می کنند، تجلیل می کنیم».