سود خالص "دماوند" به ۲.۱۷هزار میلیارد ریال رسید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت تولید نیروی برق دماوند در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه با سرمایه ۲هزار و ۷۶۰میلیارد ریالی سود هرسهم را ۷۸۹ریال اعلام کرد.
 
"دماوند" در این گزارش سود خالص دوره ۶ماهه را ۲هزار و ۱۷۸میلیارد  و ۵۰۸میلیون ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر سود عملیاتی با افزایش ۱۴درصدی مبلغ ۲هزار و ۸۰۰میلیارد ریال و سود انباشته با افزایش ۸درصدی مبلغ ۳هزار و ۱۸۱میلیارد ریال منتشر شده است.
 
این شرکت در ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ اعلام کرد که ۱۶میلیون و ۹۸۵هزار و ۴۹۴مگاوات ساعت برق به مبلغ ۴هزار و ۳۰۰میلیارد ریال فروخته و سود ناخالص شناسایی شده از این محل ۲هزار و ۸۳۹میلیارد ریال است.
 
"دماوند" پیش بینی کرده که برای ۶ماهه دوم سال مالی خود بیش از ۲۵میلیون مگاوات ساعت برق تولید خواهد کرد و برق تولیدی را به مبلغ ۵هزار و ۴۴۰میلیارد ریال به فروش می رساند.
 
همچنین در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شد که در حال حاضر پی گیر افزایش نرخ خرید برق است و برنامه ریزی لازم خود را در خصوص کاهش مدت زمان تعمیرات واحدها انجام داده است.