فرهنگ و نفوذ آن مهم‌ترین مسئله‌ مبتلابه جامعه است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران وی در این جلسه که با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه و ترویج ارزش‌های دینی، فرهنگی و عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرائی افزود: بانک‌ها در خط مقدم ارتباط با مردم و مشتریان هستند و تمام سعی و تلاش همکاران بانک براین است که در حفظ و رعایت ارزش‌ها و صیانت از حقوق شهروندی الگو باشند.
 
شیری در ادامه تصریح کرد: کارمند دولت بودن تعریف خاص خود را دارد و برآن هستیم که با الگوبرداری از بزرگان عرصه‌های فرهنگی بعنوان یک بانک دولتی به هموطنان خدمات‌رسانی مناسب در راستای ایفای حقوق شهروندی را انجام دهیم.
 
همچنین در این جلسه مسئولان دعوت شده از وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی و رعایت حقوق شهروندی در مجموعه پست‌بانک‌ایران به تبیین اصول توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرائی پرداختند. فرناز گودرزی مسئول امور بانوان پست بانک ایران نیز در این جلسه اهم برنامه‌ها و اقدامات این بانک در حوزه عفاف و حجاب را ارائه نمود.