پیام تبریک مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت روز بیمه

به گزارش ایستانیوز،متن پیام به این شرح است:

صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی از سویی به عنوان یکی از عمده ترین نهادهای اقتصادی مطرح بوده و از دیگر سوی، فعالیت دیگر نهادها را پشتیبانی می کند و یکی از حوزه های تاثیر گذار بر اقتصاد ملی هر کشوری است، صنعتی که نقش چشم گیری در بهبود و ثبات اقتصاد ملی ایفا می کند.
صندوق تامین خسارتهای بدنی با تکیه بر دانش و تجربه حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و توسعه کشور تأثیرگذار باشد.طی سالهای اخیر در طول شرکت های بیمه و به عنوان مکمل صنعت بیمه به رسالت قانونی خود عمل و در حوزه ارائه خدمات، مدیریت منابع، ایجاد ارزش افزوده منابع صندوق، ایجاد سیستم هوشمند و پاسخگویی، دستاوردهای بزرگی به دست آوردیم و صندوق به سمت جایگاه واقعی آن که میبایست پشتوانه صنعت بیمه و شرکت های بیمه باشد، نزدیک شده است.
کارکنان دلسوز صندوق به عنوان خدمتگزار مردم با الهام از تخصص و تعهد و در چارچوب قوانین برای ارائه خدمات مطلوب تر، بی وقفه کوشش نموده و با تبدیل تهدیدات به فرصت ها و بهره گیری از نوآوری و خلاقیت در رشد و ارتقاء خدمات رسانی تلاش مینمایند.
اینجانب روز بیمه را به تمامی همکاران اعم از ستاد و شعب در سراسر کشور که با ارزش نهادن به حقوق شهروندی باعث آرامش و امنیت خاطر مردم شریف این مرز و بوم گردیده اند تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون برای کلیه تلاشگران در این عرصه را از خداوند سبحان خواستارم. علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی