تقدیر ازاقدامات بانک‌قرض الحسنه مهر ایران برای اشتغال‌مناطق محروم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین افتتاح سومین دوره آموزش تسهیل گران اقتصادی- اجتماعی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان داشت: ایجاد اشتغال پایدار یکی از دغدغه های جدی بنیاد برکت است که با حمایت مالی و تسهیل گری بانک قرض الحسنه مهر ایران به سرعت در حال اجرا و تحقق است. این بانک همیشه در کمک به توانمندسازی نیازمندان جامعه پیشرو بوده و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اشتغال مناطق محروم قابل تقدیر است.
 
دکتر فرهاد دژپسند طی سخنانی در این مراسم اظهارداشت: دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز همیشه با انگیزه خیرخواهی به مباحث توانمندسازی نیازمندان و توجه به مناطق محروم ورود پیدا می کند که جای تشکر دارد.
 
وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای راه اندای کسب و کارهای محلی و اشتغالزایی در مناطق محروم تصریح کرد: اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار برای نیازمندان، یکی از دغدغه های بنیاد برکت به شمار می رود و این بنیاد به عنوان یک تسهیل گر خود را درگیر مسائل مالی نکرده و به جای تبدیل شدن به یک نهاد مالی از ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده می کند.
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار با حمایت مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: چه لزومی به ایجاد یک نهاد مالی جدید است؛ در صورتی که می توانیم از ظرفیت های نهاد های مالی موجود مانند بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کنیم و این کار جواب داده است.
 
دکتر دژپسند اظهارداشت: برای ایجاد اشتغالزایی و تحقق درآمد پایدار باید سرمایه گذاری در تولید را متنوع کنیم تا خود اتکایی به معنای واقعی محقق شود. اگر بتوانیم از آنچه که داریم به خوبی استفاده کنیم بی شک در زمینه های گوناگون صادر کننده خواهیم بود.