زنگ بیمه در استان گلستان نواخته ‌شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جشنواره سراسری «زنگ بیمه» در کشور با هدف ترویج فرهنگ بیمه و با همکاری مسئولان بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه برگزار شد.
 
این گزارش می‌افزاید: جشنواره زنگ بیمه با همکاری بیمه کوثر و آموزش‌و‎پرورش استان گلستان ساعت 10صبح امروز (۱۹آبان) با سخنرانی مدیر روابط‌عمومی بیمه کوثر و رییس اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان گلستان برای والدین، معلمان و مسئولان استان در مدرسه شهید شریعتی‌فرد اجرا شد.
 
بر اساس این گزارش، جشنواره سراسری «زنگ بیمه» در استان گلستان تا پایان سال تحصیلی با همکاری مسئولان آموزش و پرورش برای انتقال مفاهیم صنعت بیمه به‌زبان ساده و با برنامه‌های مفرح برای دانش‌آموزان به ویژه در مقطع ابتدایی اجرا خواهد شد، چرا که افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور منوط به فرهنگ‌سازی و نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت است و بیمه کوثر نیز با همکاری بیمه مرکزی این ماموریت را دنبال می‌کند.
 
دانش آموزان بهترین سفیران بیمه بین خانواده و جامعه
 
در این مراسم رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: توجه به فرهنگ بیمه یکی از ضروریات مهم زندگی است و دانش آموزان بهترین سفیران بیمه بین خانواده و جامعه هستند.
 
بهجت تربتی‌نژاد با بیان اینکه ترس از آینده با پشتوانه بیمه برطرف می‌شود، تصریح کرد: کسی که خود را بیمه کند دیگر از آینده نمی‌هراسد و در هنگام بیماری و بروز سایر حوادث غیرمترقبه زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: بیمه عمر و امکانات زندگی برای هر انسان یک مساله مهم است تا بتواند زندگی و آینده خوبی داشته باشد و در رفاه زندگی کند.
 
رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از بیمه کوثر به عنوان یک بیمه خوب برای خدمات‌دهی به جامعه یاد کرد و گفت: بیمه کوثر از جمله شرکت‌های بیمه بود که خسارت سیل‌زدگان استان گلستان را پرداخت کرد و به کمک مردم آمد تا سیل‌زدگان هر چه زودتر به روال زندگی عادی برگردند.
 
تربتی‌نژاد نقش دانش آموزان را در ترویج فرهنگ بیمه مهم خواند و از مربیان خواست تا در نهادینه کردن فرهنگ بیمه بین والدین اهتمام بیشتری کنند.