اعطای ۵.۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان توسط بانک آینده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به استناد گزارشهای عملکردی سامانه غزال (سامانه مدیریت یکپارچه در خواستها و فرآیندهای ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی)، تعداد 60 (شصت) فقره تسهیلات با رقمی بالغ بر 5.000 (پنج هزار) میلیارد ریال، توسط بانک آینده، طی مدت چهار ماه گذشته به شرکتهای مذکور، پرداخت شده است. همچنین در مدت مشابه، انواع ضمانتنامهها با ارزش ریالی 1.300 (یک هزار و سیصد) میلیارد ریال، با شرایط مناسب و تخفیف‏های کارمزدی ویژه برای شرکتهای دانشبنیان، صادر گردیده است.
 
بانک آینده، علاوه بر اهتمام جدی برای ارائه خدمات بانکی به شرکتهای دارای مجوز از معاونت محترم علمی و فن‏آوری ریاستجمهوری، به منظور پشتیبانی از تجاریسازی ایدهها و محصولات نوآورانه و نیز حمایت از زنجیره ایده تا بازار، خدمت نوین دیگری را تدارک دیده است که طی آن نسبت به تامین بخشی از ودیعه اجاره و یا هزینه خرید محل کار برای شرکتهای شتابدهنده/ دانشبنیان، اقدام میکند.
 
بانک آینده، قصد دارد؛ با حضور بیش از پیش در حوزه نوآوریهای نوین و پیشرفته و نیز ایجاد بازار برای شرکتهای دانشبنیان و فن‏آور در عرصههای راهبردی، زمینه ظهور بیشتر استعدادها و توانمندیهای دانش‏آموختگان و نوآوران کشور را، فراهم آورد.