مدیریت اثربخش دانش، رمز موفقیت و مانایی سازمان‌های امروزی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عباس نجفی با تأکید بر ضرورت تحقق مدیریت دانش در سازمان‌ها، خلق دانش، تسهیم دانش و به‌کارگیری دانش را مبتنی بر هدف خاص و مشخص فرایندی امری مهم یادکرد.
 
عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون مدیریت دانش را مزیت درون‌سازمانی برای رسیدن به مزیت رقابتی دانست و دراین‌باره گفت: مدیران کارآمد در هر سازمان به‌عنوان مزیت‌های درون‌سازمانی محسوب می‌شوند که زمینه‌ساز مزیت رقابتی نیز می‌گردند.
 
وی آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی را در تسهیم و به‌کارگیری دانش، پل ارتباطی برای تبدیل و استفاده بهینه از ظرفیت و قابلیت‌های موجود برای رسیدن به مزیت‌های رقابتی و توسعه کسب و کار عنوان کرد.
 
نجفی همچنین ظرفیت سرمایه انسانی و بهره‌گیری بهینه از این قابلیت بی‌بدیل را از مهم‌ترین عوامل پیش برنده در اهداف و برنامه‌های بانک و تحقق اصل رضایتمندی دانست و افزود: برنامه منسجم و هدفمند مدیریت مرکز آموزش و پژوهش بانک با استفاده از ظرفیت درون‌سازمانی، برنامه‌ای ارزشمند و مبتنی بر یکی از راهبردهای هفتگانه سال ۹۸بانک می‌باشد و امیدواریم که با اجرای برنامه آموزشی تا پایان سال شاهد اثربخشی کمی و کیفی در همه سطوح باشیم.
 
گفتنی است در این دوره آموزشی هادی بختیار مدیر امور شعب استان فارس و عباس موسویان رئیس اداره کل آموزش بانک توسعه تعاون نیز در خصوص اهمیت دوره آموزشی مطالبی را ارائه کردند.