افزایش بهره وری نیروی انسانی از عوامل مهم موفقیت سازمانی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،‌ عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان مازندران که صبح امروز به‌منظور بررسی و سنجش میزان کارایی، اثربخشی و تحقق کمی و کیفی عملکرد با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۸ در محل ساختمان ستادی میرداماد این بانک برگزار شد گفت: شناسایی مشتریان، آگاهی به نیازهای بانکی تعاونی‌ها و کارآفرینان، تجهیز و تخصیص بهینه منابع، صدور ضمانت نامه، تخصیص بهینه ابزارهای الکترونیک از مهمترین تکالیف واحدهای استانی و شعب می‌باشد که سطح مناسب بهره وری نیروی انسانی منجر به انجام بهینه این فعالیت‌های تخصصی می‌گردد.
 
وی افزود: واحدهای بانکی لازم است نسبت به رعایت انضباط مالی التزام کافی داشته باشند. نجفی با بررسی عملکرد استان مازندران گفت: مانده تسهیلات اعطایی استان تا کنون بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال می‌باشد که ۲۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سالهای ۹۷ و ۹۸ پرداخت شده است. وی در این رابطه افزود: همچنین از آغاز طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون ۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در این استان پرداخت گردیده است.
 
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بیان ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری، باغداری و بازرگانی گفت: امکان بهره گیری از محصولات متنوع بانک توسعه تعاون در مازندران فراهم است و طراحی و ارائه بسته‌های خاص خدمات بانکی، متناسب با نوع فعالیت اقتصادی مشتریان قابل انجام است.
 
نجفی خاطر نشان کرد: حدود ۶ درصد امکانات بانک توسعه تعاون از جهت نیروی انسانی، شعب و دستگاه‌های پایانه فروش به استان مازندران تخصیص یافته که سهم استان در ارائه دستاوردها از جمله تجهیز و تخصیص منابع، صدور ضمانت نامه و ایجاد ارزش افزوده پایین‌تر از این سطح است که نشان دهنده این است که با افزایش حجم فعالیت‌های بانکی و ارتقای خدمات به تعاونگران و کارآفرینان، شاخص‌های عملکردی با رشد بهتری قابل تحقق می‌باشد.
 
گفتنی است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، جعفر مشکی مشاور مدیرعامل، ایرج شیخ زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون ابعاد تخصصی عملکرد استان مازندران را بررسی نمودند و رئوف احمدی مدیر امور شعب استان مازندران، معاونین استان و روسای شعب توضیحاتی در خصوص برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.