اطلاعیه بانک ملی درباره شرکت کنندگان در آزمون استخدامی
به گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،‌‌ در اطلاعیه بانک ملی ایران آمده است: با عنایت به اعلام نتایج ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه ­های اجرائی کشور از سوی سازمان جهاد دانشگاهی، نتایج آزمون متعاقباً درخصوص دعوت از پذیرفته شدگان به­ منظور طی سیر مراحل استخدامی از سوی بانک اعلام خواهد شد. بر این اساس خواهشمند است تا زمان دعوت مجدد ازسوی بانک و به­ منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه از مراجعه حضوری به واحدهای بانک خودداری شود.
 
نکته مهم: بر اساس مفاد بخش ششم دفترچۀ راهنمای ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر مراحل و نحوۀ اعلام نتیجه از سوی سازمان مجری آزمون با احتساب نمرۀ نهایی هر فرد با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) برای آزمون های کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (۳۰ %) برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه­ های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) صورت پذیرفته است.  
 
 به­ عنوان مثال: چنانچه داوطلبی در آزمون­های کتبی (تخصصی و عمومی) نمرۀ ۴۰ر۴۰ کسب کرده و در مصاحبه نیز ۵۸ر۸۲ دریافت کرده است، نمرۀ نهایی وی برابر است با :
 
                                                                                ۰۵۴ر۵۳ = (۳۰ % x ۵۸ر۸۲) + (۷۰ % x ۴۰ر۴۰)
 
 تذکر مهم ۱) پذیرش نهایی معرفی­ شدگان منوط به انجام کلیۀ مراحل فرآیند جذب بوده و درصورت عدم مراجعۀ افراد در هر یک از مراحل پیش رو، بانک تعهدی برای جذب ایشان نخواهد داشت.
 
تذکر مهم ۲) آن دسته از داوطلبانی که در مجموع فرآیند کتبی و مصاحبۀ استخدامی موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده­ اند، می­ توانند تا پایان شهریورماه (۳۱ر۰۶ر۱۳۹۸) با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی: employment@bmi.ir  سوالات و ابهامات خود را مانند جدول نمونۀ ذیل ارسال کنند تا پس از بررسی، ظرف ۷۲ ساعت کاری از سوی کارشناسان مربوطه پاسخ لازم ارائه شود.
 
 
 
آدرس ایمیل داوطلب       
 
From
 
employment@bmi.ir
 
To     
 
موضوع ایمیل: کد ملی_  نام و نام خانوادگی _ شماره تماس
 
Subject  
 
Compose email 
 
متن سوالات به­صورت مختصر و مفید