بانکداری الکترونیک جزء لاینفک بانکداری امروز است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین ­زاده بیان داشت: در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض­ الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است.
 
وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد و اظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است.
 
مدیرعامل بانک قرض ­الحسنه رسالت به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری­ ها بهره ببرد و خدمات آسان­تر و ارزان ­تر به مردم ارائه کند.
 
حسین ­زاده گفت: در بانک قرض ­الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.