متن کامل گفتگو با خانم یاخته بدخیم
 پیرو آنچه منقول است تفحص و تحققی میدانی فرمودیم تا حقیقت بر صحت و سقم منقولات روشن گردد. در این تحقیق بر آن شدیم تا از آنجا که حرف از حقیقت است به عمق جامعه ،زیر پوست شهر سفر کرده یا پیشتر رفته به عمق کبد و کلیه و مغز و سینه جماعت نفوذ کنیم تا به نحوی حق مطلب ادا شود. در این میان برخی حاضر به گفتگو برخی نیز مبادرت به مباحثه نفرمودند چرا که باور داشتند که مباحثات بی منطق منجر به مجادله می شود. مثلاً جماعت سلولی مغز باور داشتند که به برکت وجود گل ،اساساً رد داده اند و ترجیح می دهند با هم به هم بخندند . جماعت کلیه هم که مدام بر در و دیوار شماره رد و بدل می کردند و سرگرم کارشان بودند و جیگر هم چنان به جیگرخواران معترض بود که کاملاً هویتش را از دست داده بود و هراس این را داشت که مبادا نام  شناسنامه ایش  که کبد است  دستخوش بازی کبدی شود یا روی ذغال افروخته، صبحانه ،عصرانه یا آخر شبانه شبگردان شود. جماعت مقیم معده که تمایل به حرف زدن داشتند نیز چنان به هم می پیچیدند که دچار چسبندگی می شدند و مدام در کش و قوس موضوعات مطرح شده در اجتماعاتشان محو می شدند . یک روز زخم معده ،روز دیگر ورم روده ، روزی نفت و گاز ببخشید نفخ و گاز معده و...در این میان جماعت مهجور و مظلومی که همیشه در اثبات وجودشان فعال بودند باز پا به میدان نهادند و از مشکلاتشان گفتند تا مگر ثابت کنند که شیوع شایعات دلیل خارجی دارد و در داخل همه چیز بر وفق مراد است . مراد هم که به کشت گل مشغول بود و نامش را به  گلمراد  تبدیل کرده تا به این بهانه جوانان را بخنداند مگر کره فروشی اش رونق بگیرد. در نشست خبری خبرنگار داخلی با خانم فمنیستی که مایل به افشای نام واقعی شان نیستند و در اینجا از ایشان به عنوان یاخته نام می بریم گفتگویی صورت پذیرفته که در صورت بی بزکش به طور مشروح به شرح ذیر تقدیم می گردد:
 
خبرنگار: مایلم در آغاز به خاطر ایجاد صمیمیت در گفتگو و ورود به یک گپ  خودمانی شما را یاخته جان خطاب کنم از نظر شما مانعی ندارد؟!
 
یاخته : سوال بعدی لطفاً
 
خبرنگار:آیا شما فمنیست هستید؟
 
یاخته: فمن اهمیت چندانی ندارد مساله هست و نیسته . ضمن اینکه ما جماعت نسوان خودمان داریم می گوئیم که فمن نیست حالا چه کاریه که من در جهت فمن هست حرف بزنم . من بر این باورم که این گروه خارجی خودشان اسم گروهشان را گذاشته اند فمن نیست پس چرا مدام می گویند ما هستیم؟ اصلا اگر می خواهند ابراز وجود کنند چرا نام گروه و جنبششان را نگذاشتند فمن هست؟ صد البته که من فمن هستم. 
 
خبرنگار: با این توصیف ترجیح می دم با طرح یک سوال کلی بیشتر شنونده باشم . شما به عنوان یک کارآفرین موفق معرفی شدید که تقریباً همه با فعالیتهاتون آشنا هستند لطفاً برای ما بگید که چطور به این مرحله از موفقیت رسیدید؟
 
یاخته : می خوام با بیتی از حضرت حافظ شروع کنم که فرمودند: لعلی از کان مروت برنیامد سالها ست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟ که البته بنده از این بزرگوار هم گله مندم چون تابش خورشید رو داریم تا جایی که گرمایش داره به اوج می رسه و باد و باران هم که خدا رو شکر هر وقت بخوان بطور سرزده تمام تلاششون رو می کنند اما آنچه مهمه اینه که در این تابش و سعی ، تلاشهای بیشتری هم صورت گرفته که باعث بروز لعل هایی مثل خود بنده شده که صد البته خود من هم محصول همین سعی و تلاشم از این جهت که در راستای تحقق این اهداف کارهای زیادی صورت پذیرفته  که زمینه فعالتر شدن امثال بنده حقیر فراهم شده . واقعیت اینه که حقیر از وقتی به وجودم پی بردم فهمیدم که باید کاری کنم که بیشتر جنبه کارآفرینی داشته باشه . خب این تصمیم مستلزم یک بستر مناسب بود که خوشبختانه به برکت وجود تغذیه ، آب و هوا و استرس زمینه برای فعالیتم شروع شد در این راستا بهترین مکان برای پیشرفتم نفوذ و ثبات و رشد در سینه اکثریت جامعه  خصوصاً بانوان بود تا آنجا که همه چیز باعث پیشرفت روزافزون شد و این روند باعث شد تا برای اقشار مختلف خصوصاً جامعه پزشکی ،داروسازی،محصولات ارگانیک ، رشته های فیزیک و شیمی و اتمی و بی شمار حرفه دیگر کار فراهم بشه شاید وجود بنده چندان به چشم نیاد اما واقعیت اینه که اگر فعالیت به قول مردم بدخیم رودررو در نظر بگیرید پی به ارزش کار بنده خواهید برد. یک آمار ساده نشان از وسعت فعالیت داره که صد البته این همه رو مدیون شرایط ایده آلی می دونم که در جامعه وجود داره نکته اینجاست که باید شکر گزار داشته هامون باشیم .
 
خبرنگار: چه توصیه ای به مخاطبان دارید؟
 
سرکارخانم یاخته بدخیم: توصیه ای که دارم بیشتر یک معامله است . من به عنوان یک کارآفرین موفق توصیه می کنم که بانوان با یک ماموگرافی ساده علاوه بر شناخت بهتر بنده و وضعیت خودشون می تونند با انواع فعالیت هام آشنا بشند . حتی می تونند با نوشتن تجربیاتشون اونها هم گامی در جهت کارآفرینی بردارند. گزارشها حاکی از آن است بعد از گذشت ماهها یاخته بدخیم همچنان به پیشرفت و نفوذ روزافزون خود در سینه بانوان فعال است . از کارآفرینی های اخیر وی وسعت بخشیدن به گورستانهایی است که حضور و توجه یاخته باعث گردیده تا هر متر از آن به قیمت های نجومی خرید و فروش شوند.این مطلب را اشامهر نوشت.