قیمت سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۴۵ هزار تومان (۲۵ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۲۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.
 
همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۹۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، هر عدد ربع سکه یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی ۸۸۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.
 
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۸ هزار و ۶۰۴ تومان (۱۸۴۷ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر انس طلای جهانی نیز ۱۵۴۲.۵۹ دلار است.
 
آخرین قیمت دلار در بازار ارز
 
اما پس از چند روز کاهشی در بازار ارز، قیمت ارزهای مختلف امروز در بانک‌ها و صرافی‌های مجاز بانک مرکزی افزایش یافت.
 
مدتی است که ثبات به بازار ارز بازگشته و قیمت دلار نیز با شیبی آرام در حال کاهش بود، اما امروز بازار ارز افزایشی شد و بر همین اساس بانک‌ها امروز (ششم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۸۷۷ تومان خریدند که نسبت به روز گذشته با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی همراه بود.
 
همچنین هر یورو امروز در بانک‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۵۹ تومان خریداری شد که قیمت این ارز نیز نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ تومان، افزایش یافت. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۳۴۷ تومان بود.
 
ارز مسافرتی ۱۳۰۰۰ تومان شد
 
قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۶۶ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.
 
نرخ ارز در صرافی‌های بانک
 
اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.
 
این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان فروختند که نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش قیمت داشت.