رشد ۱۱۳درصدی پرتفوی بیمه حافظ در سال ۹۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه حافظ (نوبت دوم)، با حضور سهامداران، اعضای هیأت مدیره و مدیران بیمه حافظ، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس قانونی در روز یکشنبه 27 مرداد در محل دفتر ارتباطی تهران، برگزار شد و صورت های مالی سال 1397 این شرکت به تصویب رسید.
 
به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، با استناد به گزارش ارائه شده هیأت مدیره به مجمع و سهامداران، رشد پرتفوی بیمه ‏ای در سال مالی 1397 در مقایسه با سال 1396، 113 درصد اعلام شد که این رشد در تولید حق بیمه نتیجه اتخاذ تدابیر هوشمندانه و انجام برنامه ریزی‏ های دقیق راهبردی و مناسب جهت اصلاح ساختار سازمانی و مالی شرکت و همچنین متنوع سازی پرتفوی بیمه‏ ای ، بوده است.
 
در این گزارش ضمن اشاره به اجرای برخی از برنامه های انجام پذیرفته در طول سال مالی 1397، از جمله: بازاریابی و عقد قرارداد با بیمه گذاران عمده، تحویل و تجهیز ساختمان جدید دفتر ارتباطی تهران و انجام اقدامات و تمهیدات اولیه جهت اخذ مجوزهای مورد نیاز برای فرآیند افزایش سرمایه و ورود به سرزمین اصلی، اعلام شد که در طول سال مالی 1398، شرکت بیمه حافظ مجموعه برنامه های مصوب عملیاتی و راهبردی خود را با جدیت هر چه بیشتر، اجرا خواهد نمود و در این راستا موضوع افزایش سرمایه و پیگیری جهت توسعه فعالیت های بیمه گری به سرزمین اصلی را بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد داد.
در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت برای سال مالی 1397 قرائت و نهایتا صورت های مالی شرکت مورد تصویب مجمع قرار گرفت. ضمنا مجمع شرکت بر ادامه بهینه اجرای برنامه های راهبردی و به ویژه افزایش سرمایه و اخذ مجوز فعالیت در سرزمین اصلی، تاکید نمود.