کسب سود ۲۷۳ میلیارد ریالی "وصنعت" از واگذاری‌های خود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۵۰۵ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
 
بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۴۹۸ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال به ۷ هزار و ۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با افزایش ۱۵۵ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال معادل ۱۲ هزار و ۷۱۶ میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال محاسبه شد.
 
"وصنعت" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۱۳ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۸۶ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۷۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال سود کسب کرد .
 
به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۱۴ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال خریداری کرد.