مروری بر پرتفوی یک ماهه "وبیمه"
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با سرمایه ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۶۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۶۷ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
 
بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش۴۰۸میلیون ریال به ۲۶۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال رسید. درحالی که ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه با افزایش ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال معادل ۲۷۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال محاسبه شد.
 
"وبیمه" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۸ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد .
 
به گزارش سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه دوره یک ماهه منتهی به امرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۸ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال خریداری کرد.