تخصیص سود ۱۷۵ریالی برای هرسهم «امید» در ۶ماه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار های مالی(ایستانیوز)، شرکت تامین سرمایه امید در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۱۷۵ریال اعلام کرد.
 
این شرکت در اطلاعیه ای منتشر شده سود عملیاتی را یک هزار و ۱۰۴میلیارد ریال، سود خالص را مبلغ یک هزار و ۴۸میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ یک هزار و ۶۹۲میلیارد ریال اعلام کرده است.
 
«امید» در برآوردی که از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی دارد اعلام کرده است که در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ پیش بینی کرد هزینه های عمومی و اداری متناسب با روند شاخص عمومی قیمتها افزایش داشته باشد.
 
با توجه به مصوبه جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۶ مهر۱۳۹۷ مبنی بر افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴هزار و ۹۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۷هزار میلیارد ریال طی ۲مرحله که در مرحله اول از مبلغ ۴هزار و ۹۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۶هزار میلیارد ریال در تاریخ ۱۶ اردیبهشت۱۳۹۸ به ثبت رسید و مرحله دوم طی سال جاری در اختیار هیأت مدیره بوده و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی در شرف انجام است.
 
به گزارش سنا، این شرکت در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود اعلام کرده است که پیش بینی می شود که ۱۰ هزار و ۶۰۰میلیارد ریال اوراق بدهی اعم از صکوک، مشارکت، سلف و سایر اوراق بهادار که درآمد و بهای تمام شده حاصل از بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده منتشر می شود.