برگزاری دوره آموزشی آنلاین نحوه ثبت نام پایانه فروش ویژه پزشکان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا ترحمی هرندی اعلام کرد: به منظور آموزش فعالان حوزه های پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در زمینه نحوه ثبت نام پایانه فروش، یک دوره آموزشی ۳ ساعته را به صورت وب کنفرانس در نشانی اینترنتی http://tax.nimkatonline.com برگزار می کنند.
 
وی افزود: فعالان محترم حوزه های ذکر شده، جهت آشنایی با ثبت نام در سایت سازمان امور مالیاتی کشور برای اخذ پایانه فروشگاهی، در نشانی اینترنتی فوق وارد شده و در این دوره آموزشی آنلاین ثبت نام کنند و از آموزش پیش بینی شده استفاده کنند.
 
مدیرکل دفتر آموزش سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: ثبت نام فراگیران در نشانی اینترنتی http://tax.nimkatonline.com تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۶ مرداد ماه انجام می پذیرد. وی افزود: دوره آموزشی آنلاین مورد بحث در ۳ نوبت برگزار خواهد شد و فراگیران می توانند تا سقف ظرفیت این سه نوبت، به صورت زنده از محتوای آن استفاده کنند و مازاد بر این ظرفیت، از رکورد ضبط شده دوره ها استفاده کنند.
 
ترحمی در ادامه گفت: فراگیران در گروه های حداکثر ۵۰۰ نفری در سه نوبت به شرح زیر به صورت آنلاین آموزش خواهند دید.
 
یکشنبه ۹۸/۰۵/۲۷ عصر از ساعت ۱۴ الی ۱۷
 
دوشنبه ۹۸/۰۵/۲۸ صبح از ساعت ۹ الی ۱۲
 
دوشنبه ۹۸/۰۵/۲۸ عصر از ساعت ۱۴ الی ۱۷
 
لازم به ذکر است صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تا ۳۱ مردادماه سال جاری مهلت دارند در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروشگاهی(کارتخوان بانکی) ثبت نام کنند.