برگزیدگان دومین جشنواره فرهنگی امین الضرب معرفی شدند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی امین الضرب گفت: در ابتدای دوره هشتم اتاق با نظرسنجی که صورت گرفت متوجه شدیم که اتاق وضعیت مناسبی در افکار عمومی ندارد و بیش از ٩٠ درصد کسانی که حتی کارت بازرگانی داشتند نمی دانستند که ما نهادی دولتی نیستیم و متعلق به بخش خصوصی هستیم.
 
وی با اشاره به نوسانات ارزی سال گذشته اظهار داشت: با اقداماتی که در طول سال های گذشته انجام دادیم، دیدیم که نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد که ٨٠ درصد فعالان اقتصادی و مردم بین اقدامات دولت و فعالیت های اتاق تفکیک قاعل هستند.
 
خوانساری از تلاش برای برگزاری چهارمین دوره اعطای لوح و نشان امین الضرب به فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: با برگزاری این مراسم به دنبال آن هستیم از کسانی که در عرصه های اقتصادی فعال هستند و حق آنهاست، تقدیر کرده و آنها را به مردم معرفی کنیم.
 
وی افزود: در دی ماه قصد داریم در جشنواره فیلم مستند شرکت کنیم و مستندهایی را در خصوص کارآفرینی به این جشنواره معرفی کنیم. رییس اتاق تهران همچنین با تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: قصد ما از برگزاری جشنواره فرهنگی امین الضرب نیز آن است تا از تمامی کسانی که در عرصه های خبری تولیدات برتری دارند قدردانی کنیم زیرا قلم آنها در روشنگری جامعه بسیار موثر است.
 
بعد از سخنرانی رییس اتاق تهران نفرات برگزیده در حوزه های مختلف از جمله گزارش، تحلیل، مصاحبه، خبر، عکس و ... معرفی شدند.