«ودی» برای هرسهم ۱۳۴ریال سود اعلام کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت بیمه دی در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم ۱۳۴ریال است.
 
این شرکت درآمد حق بیمه را در دوره مورد گزارش ۷هزار و ۶۲۶میلیارد ریال، سود عملیاتی را ۳۳۴میلیارد ریال و سود خالص را ۳۳۴میلیارد ریال منتشر کرده است. همچنین در دوره ۳ماهه ابتدای سال جاری سود انباشته پایان دوره را ۴۳۷میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال اعلام کرد.
 
در گزارش منتشر شده این شرکت خسارت پرداختی ۴هزار و ۶۱۵میلیارد ریال و ذخیره فنی ۴۸۵میلیارد و ۹۲۲میلیون ریال درج شده است. از سوی دیگر طی برآورد و پیش بینی هایی که برای  ۹ماهه باقی مانده سال مالی دارد خسارت پرداختی را ۲۲هزار و ۲۲۷میلیارد ریال و ذخایر فنی را ۲۵۱میلیارد و ۸۸۲میلیون ریال منظور شده است.
 
«ودی» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود درخصوص سرمایه گذاری‌ها اعلام کرده است که از سبدهای سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس به منظور افزایش بازدهی و توزیع ریسک سرمایه گذاری و منابع استفاده می کند. همچنین قصد دارد ضریب ترکیبی مناسب در همه رشته ها را حفظ کند و رشته های زیانده را کنترل کند. علاوه براین «ودی» در نظر دارد بیمه های زندگی (خرده فروشی بیمه های زندگی) را به منظور توسعه منابع سرمایه گذاری پایدار و کسب بازدهی مناسب توسعه دهد.
 
از سوی دیگر این شرکت در توضیحات منتشر شده خود به درآمد (هزینه)های غیر بیمه‌ای و وضعیت ارزی اشاره دارد که اعلام کرده است نرخ های ارز مورد استفاده جهت تسعیر باعنایت به اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که دلار با نرخ ۱۱۰هزار و ۱۹۹ریال و یورور با نرخ ۱۲۴هزار و ۲۲۲ریال است.