پرواز سیمرغ های طلایی در آسمان برگزیدگان تجارت‌نو
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ابوطالب قره چماقلو که معاونت شبکه فروش و توسعه بازار تجارت‌نو را برعهده دارد درخصوص جزئیات این همایش گفت: بالغ بر ۴۵نماینده و کارگزار برگزیده به همراه شعب برتر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت که برای تمامی آنها لوح و جوایزی درنظر گرفته شده است.
 
وی تاکید کرد: درفرصت به وجود آمده سعی بر این است با ارج نهادن به تلاش همکاران ساعی و کوشا انگیزه سایرنمایندگان و کارگزاران نیز بیشتر و بیشتر شود.
 
دبیر همایش با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی با حمایت مدیر عامل و موافقت هیئت مدیره مصوب شده و به اطلاع حضار خواهید رسید، افزود: جشنواره های فروش براساس مدل حرفه‌ای جهت پوشش متوازن پرتفو طراحی می‌شود که حاصل آن رشد کمی درآمد شبکه فروش و افزایش متقارن پرتفوی شرکت است.
 
قره چماقلو گسترش سهم تجارت‌نو از بازار بیمه را یکی از اهداف اصلی مجموعه اعلام کرده و اظهار داشت: انتظار این است که محصول برگزاری این همایش ایجاد باور در میان فعالان شبکه فروش این شرکت باشد. ایمان به اینکه بیمه تجارت‌نو با اتکا به فناوری و نیروی انسانی خلاق ظرفیت صعود به سطوح بالاتر نسبت به جایگاه فعلی و رقابت با بزرگان صنعت بیمه را دارد.
 
وی نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در”سال رونق تولید” را یکی از اهداف اصلی این همایش برشمرده و افزود: نشان دادن توانمندی تجارت‌نو درصنعت بیمه، دیدار و ایجاد تعامل بیشتر میان ارکان مجموعه درراستای توسعه هدفمند و گسترش سهم بازار وآشنایی بیشترشبکه فروش با عملکرد، برنامه های آتی و راهبردی شرکت از دیگر اهداف این مراسم است.
 
معاونت شبکه فروش و توسعه بازار افزود: اعتقاد ما این است که همه برای رونق تولید تکلیف داریم از آنجا که بانک و بیمه سهل کننده روند تولید هستند در این راستا تجارت‌نو نیز برای تسهیل ارائه پوشش های بیمه‌ای عزم جدی دارد. این مهم علاوه بر آنکه به حوزه های تولید و خدمات کمک شایانی می‌کند خود نیز بخشی از تولید ناخالص داخلی خواهد بود.