فاز نخست بیمارستان فوق تخصصی "سلامت فردا" در غرب تهران به بهره‌برداری رسید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فاز نخست بیمارستان "سلامت فردا" با ظرفیت اولیه ٦٤ تخت به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز فوق‌تخصصی در حوزه تشخیص و درمان سرطان به بهره‌برداری رسید.
 علی نوبخت، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع بالای بیماری سرطان و تبعات روانی و اجتماعی آن، گفت: بیماری سرطان ازجمله بیماری‌های شایع در سطح جهان است و به دلیل روبه افزایش بودن این بیماری در ایران و تبعات روانی و اجتماعی آن، فعالیت خیرین در این زمینه پر رنگ‌تر شده و درحال حاضر علاوه بر مراکز موجود پیشگیری و درمان سرطان در سطح کشور و به ویژه تهران، شاهد توسعه و گسترش این مراکز هستیم.
این بیمارستان با مساحت ١٠ هزار مترمربع در منطقه باغ فیض در غرب تهران به‌عنوان تنها مرکز فوق تخصصی خصوصی در حوزه تشخیص و درمان سرطان فعالیت خود را آغاز کرده است. بانک صادرات ایران تاکنون ٧٠ درصد تسهیلات مورد نیاز این پروژه را تأمین کرده است.
حمیدرضا رهبر، معاون بانک صادرات ایران در منطقه غرب تهران نیز از ایجاد یک باجه و نصب خودپرداز، پایانه فروش و ارائه کلیه خدمات بانکی در این مرکز درمانی توسط این بانک خبر داد.​