بانک خوب قهرمان است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس نظریه توسعه و رشد، برترین عاملی که می تواند به یک مجموعه انگیزه رقابت و پیروزی دهد محرکی است که زمینه را برای برند شدن محیا کرده است.
 
قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز از آن مجموعه ای است که با حمایت بانک گردشگری به این مهم نائل آمد.
 
در اواسط خرداد ماه سال گذشته بود که در نشست مدیران و روسای ستاد بانک گردشگری ، مهدی جهانگیری در کسوت رییس گروه مالی گرشگری گفت: باید تغییر را به معنی واقعی کلمه در مجموعه مشاهده کنیم و بر استفاده از شیوه های نوین در بانک گردشگری تاکید نموده و اعلام داشت که «امروز رویکرد توسعه شعب بدون استفاده از روش های نوین چاره ساز نیست و باید سرویس های نوین بانکداری را در دستور کار قرار دهیم.
 
بی گمان این استارت تغییری بود که در مجموعه بانک گردشگری زده شد و ثمره آن پس از گذشت ماه ها به بار نشست.
 
اگرچه پیش بینی مدیر روابط عمومی بانک گردشگری گواه ادعای قهرمانی بود، به اعتقاد شهیدی حمایت از ورزش والیبال در جهت توسعه بعد قهرمانی آن و ایجاد شرایط لازم برای افتخار آفرینی والیبالیست های کشور یکی از اولویت های بانک گردشگری بوده است.
 
او می گوید: وجود اسپانسر خوب باعث می شود تا تیم بدون دغدغه خاطر فقط به تمرین و مسابقه فکر کند. به نوعی وجود اسپانسر خود در کسب نتایج مثبت بسیار مهم و اساسی است.
 
بانک گردشگری در سال های گذشته، با حمایت از مسابقات و تیم های ورزشی مختلف، توانسته است عملکرد خوبی در زمینه مسئولیت های اجتماعی داشته باشد. این بانک در نخستین کنفرانس ملی برند پایدار در سال ۹۴که با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی برگزار شد، موفق به کسب نشان مسئولیت پذیری اجتماعی گشت. از جمله حمایت های بانک گردشگری از ورزش کشور، می توان به مسابقات واترپلو قهرمانی باشگاه های آسیا، مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور، مسابقات آزاد تراپ بانوان کشور، حمایت از تیم ملی والبیال و … اشاره کرد.
 
گفتنی است بانک گردشگری تنها حامی رسمی فدراسیون والیبال کشور تا پایان المپیک 2020 توکیو است