درآمد چند شرکت دارویی افزایشی بود
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت سبحان دارو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۳۰۶ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال درآمد داشته است.
 
"دسبحان" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۹۵۶ میلیارد و ۳۱ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.
 
درآمد ۴ ماهه "دفارا" ۲۰۸ درصد افزایش یافت
 
شرکت داروسازی فارابی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۵۱۰ میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال درآمد داشته است.
 
"دفارا" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ یک هزار و ۷۴۳ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از افزایش ۲۰۸ درصدی دارد.
 
مروری بر عملکرد تیر ماه "دروز"
 
شرکت روز دارو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۳۸ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال درآمد داشته است.
 
به گزارش سنا، "دروز" براساس عملکرد ۴ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۳۹۰ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۶۶ درصدی را نشان می‌دهد.