یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، عضو کانون جوانه‌های بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه های این بانک که محلی برای یادگیری مفاهیم اقتصادی از سوی کودکان و نوجوانان است، هر روز با استقبال بیشتری مواجه می شود.

این کانون که از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده، در تلاش است با به کارگیری شیوه ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، مشارکت در برگزاری رویدادها، برپایی مسابقه و جشنواره و اردو، مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و بانکی آشنا کند.
 
نیمی از اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران دختر و نیمی پسرند و تقریبا ۴۱ درصد این اعضا را رده سنی زیر ۱۲ سال تشکیل می دهند.