ارتباط مستقیم تلفنی بانک رفاه با مشتریان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از گزارش روابط عمومی بانک رفاه، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، خانلری مدیر امور اعتباری بانک رفاه و رؤسای ادارات زیرمجموعه با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز یکشنبه مورخ 98.4.30 از ساعت 10 الی 12با شماره تماس 8525-021 کلید 5 ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.