سود هر سهم "شاملا" ۳۰۴ درصد افزایش داشت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،شرکت معدنی املاح ایران با سرمایه ۲۱۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت معدنی املاح ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۴۰۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۳۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۰۴ درصد افزایش داشته است.
 
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۶۲۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"شاملا" در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۷۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
 
به گزارش سنا، همچنین بر اساس این گزارش، شرکت معدنی املاح ایران، تلاش برای بهبود راندمان تولید و کاهش هزینه قیمت تمام شده پذیرش محصول سولفات سدیم در بورس کالا و واقعی سازی بهای فروش این محصول ورود به بازارهای جدید صادراتی و حفظ رقابت پذیری محصولات تولیدی را از جمله اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات خود عنوان کرده است.