برگزاری همایش آشنایی با سامانه سککوک
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ،مسعود خاتونی در این همایش یک روزه که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان صف و ستاد استان برگزار شد، بانک ملی ایران را بانک پیشرو در عرصه فناوری های نوین دانست و توجه ویژه همکاران به افزایش اطلاعات خود در این بخش را مورد تاکید قرار داد .
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین ضمن اشاره به اقدامات و خدمات و نقش آفرینی بانک ملی ایران در بخش های مختلف ، جایگاه امروز این بانک را شاخص و درخور تحسین عنوان کرد .
وی همچنین بانک ملی ایران را تکیه گاهی امن و مطمئن برای بخش های مختلف جامعه از جمله اقتصاد کشور دانست و مدیران اجرایی را به تلاش برای ارتقای دانش روز بانکی و نیز اتخاذ تصمیم های به موقع توصیه کرد.
در ادامه این همایش باقری مدیر عامل شرکت سککوک به تشریح ویژگی های این سامانه و مزیت های آن از جمله ایجاد یک اکوسیستم کسب و کار ،حمایت از چرخه تولید و صنعت و کالای ایرانی و همچنین حمایت از حقوق مصرف کننده پرداخت .
مرتضی نصری رئیس اداره امور شعب استان اصفهان نیز در این همایش به بیان گزارشی از عملکرد و فعالیت های اداره امور شعب استان به ویژه در بخش آی تی و انفورماتیک پرداخت .
همچنین در نشست جداگانه ای عضو هیات مدیره بانک با مدیران ستادی استان دیدار کرد و در گفت و گویی صمیمی، مطالب و دغدغه های همکاران را شنید .
در این همایش ،جمعی از مسئولان ادارات مرکزی بانک نیز حضور داشتند.