صورت‌های مالی صرافی فراز اعتماد پست‌بانک‌ایران تصویب شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عباس پورخسروی مدیرعامل شرکت صرافی فراز اعتماد در ابتدای جلسه مجمع عمومی به تشریح عملکرد مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به پایان سال 1397پرداخت و اهم اقدامات و برنامه های صرافی برای پیشبرد اهداف بانک را تشریح کرد.
 
دکتر شیری مدیرعامل بانک در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه صرافی فراز اعتماد، بر ضرورت قانونمندی و رعایت ضوابط و مقررات حوزه صرافی و همچنین هماهنگی و همکاری لازم این مجموعه با بخش بین‌الملل بانک برای دستیابی به اهداف بانک تأکید نمود. 
 
وی ضمن تأکید بر ضرورت انجام برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند جهت سودآوری بیشتر درسال‌جاری عنوان‌کرد: همکاری با شعب ارزی پست‌بانک‌ایران جهت جذب مشتریان ارزی و ارائه خدمات ارزی به مشتریان مورد وثوق بانک و همکاری لازم با سایر صرافی‌ها و کارگزاری‌های معتبر جهت انجام مراودات ارزی باید در برنامه کاری این مجموعه بیش از پیش قرار گیرد.
 
گفتنی است: در ادامه این جلسه بازرس قانونی شرکت، گزارش عملکرد صورت‌های مالی سال 1397 را ارائه و سهامداران نیز آن را تصویب نموده و سپس اعضای مجمع، سازمان حسابرسی را به‌عنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌‌ دنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه‌ رسمی این شرکت جهت درج آگهی‌ها تعیین نمودند.