سود هر سهم "ولصنم" افزایشی بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت لیزینگ صنعت و معدن با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت لیزینگ صنعت و معدن در دوره یاد شده، مبلغ ۲۶۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۳۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۲۷ درصد افزایش داشته است.
 
شرکت لیزینگ صنعت و معدن، افزایش ۳۵ درصدی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و همچنین افزایش ۱۳۹ درصدی خالص درآمدهای متفرقه را دلیل این افزایش سود عنوان کرده است.
 
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۳۰۵ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"ولصنم" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۰۸ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۰۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
 
همچنین بر اساس این گزارش، برآورد شرکت لیزینگ صنعت و معدناز تغییرات هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه سال جاری به شرح زیر است:
 
به گزارش سنا، تغییرات مربوط در هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی، عمدتاً مربوط به هزینه های حقوق و مزایای پرسنلی است که با توجه به تغییرات اعلام شده از سوی وزارت کار شامل افزایش پلکانی در سطوح مختلف خواهد بود و سایر هزینه های این بخش معمولاً با افزایش ۱۵ درصد سالیانه قابل احتساب است.