ایران کیش برنده مناقصه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این مناقصه با موضوع سرویس، نگهداری پشتیبانی و تعمیرات سخت افزارها و نرم‌افزارها ی مرتبط با تجهیزات پایانه های ingenico ۱۹۴۰۰سامانه هوشمند سوخت برگزار و ایران کیش از میان سه شرکت در این مناقصه برگزیده شد.
 
مهرداد بختیاری فر رئیس اداره کسب و کار با اعلام این خبر گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی بهمن ماه سال ۹۷، عملیات سرویس، نگهدای، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار های مرتبط با تجهیزات پایانه های سامانه های هوشمند سوخت را به مناقصه گذاشته بود، که ایران کیش توانست با برنده شدن در این مناقصه، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه های سامانه ی هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از ده ساله ی سایر شرکتها را در این خصوص از بین ببرد.
 
وی افزود: اکنون در حال طی مراحل عقد قرارداد هستیم و همزمان با تبادل قرارداد مراحل تحویل و آماده سازی تجهیزات برای اجرای قرارداد را هم انجام می‌دهیم.
 
بختیاری فر گفت: این مناقصه مربوط به ۳۰هزار دستگاه پایانه‌ی سامانه ی مدیریت هوشمند سوخت است.
 
وی اظهارداشت: علاوه بر تعمیرات دستگاه‌های پایانه فروش خود و قراردادهایی که تاکنون با شرکت‌های دیگر داشتیم، این قرارداد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قراردادهایی است که در حوزه‌ی تعمیرات ونگهداری رخ داده است.
 
بختیاری فر خاطر نشان کرد: ایران کیش امیدوار است، این قرارداد، زمینه ساز همکاری‌های بیشتر شرکت کارت اعتباری ایران کیش با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درحوزه پرداخت الکترونیک شود