مروری بر فروش محصولات و درآمد "خاذین"، "اخابر" و "خکاوه"
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، شرکت سایپا آذین در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۹۴ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال درآمد داشته است.
 
"خاذین" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶۰۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، کاهش ۲۷ درصدی را نشان می‌دهد.
 
کسب درآمد ۴ هزار میلیاردی"اخابر" طی خرداد ماه
 
شرکت مخابرات ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۴ هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال درآمد داشته است.
 
"اخابر" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۱۴ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، حکایت از رشد ۶ درصدی دارد.
 
درآمد ۳ ماهه "خکاوه" کاهشی بود
 
شرکت سایپا دیزل در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۱۵ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال درآمد داشته است.
 
به گزارش سنا، "خکاوه" براساس عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۹۵۹ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افت ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.