بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از طرح های بزرگ مشارکتی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعالم بانک کشاورزی روز دوشنبه سوم خرداد در سفر به استان سیستان و بلوچستان از دو طرح بزرگ تولیدی که با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی در این استان راه اندازی شده اند بازدید کرد.
 
خدارحمی در این سفر از واحد ۲۴۰ هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر ۱۱۶ و سردخانه ۷۵۰۰ تنی هامون ثمر بازدید و با مجریان طرح ها گفت و گو کرد.
 
بر اساس این گزارش، واحد تولیدی ۲۴۰ هزار قطعه ای پرورش مرغ تخمگذار تعاونی مهر ۱۱۶ با پرداخت  85 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای 30 نفر فراهم کرده است.
 
این گزارش می افزاید: سردخانه ۷۵۰۰ تنی هامون ثمر نیز با استفاده از 39 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم را برای 50 نفر فراهم کرده است.
 
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی،شایان ذکر است مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از این طرح ها تاکید کرد: بانک کشاورزی علاوه بر حمایت مالی و کارشناسی در مرحله احداث طرح، خود را نسبت به حمایت از رونق طرح ها پس از راه اندازی نیز متعهد می داند.