عرضه ۵۲ هزار تن خاک روی در تالار محصولات صنعتی و معدنی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امروز  ۴ هزار و ۴۰۰ تن تیرآهن، ۳۰ هزار تن شمش بلوم، ۳۴۰ تن شمش روی و ۱۲تن کنسانتره فلزات گرانبها نیز در تالار مذکور عرضه می شود.
 
این گزارش حاکی است، ۱۱ هزار تن گوگرد و ۴ هزار و ۴۱۸ تن قیر در تالار صادراتی عرضه می شود. تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۰۳ هزار و ۲۹۰ تن قیر، وکیوم باتوم، لوب کات، مواد پلیمری و مواد شیمیایی است. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز  عرضه ۵۰۰ تن تولوئن و ۹۰۲ تن سولفات سدیم را تجربه می کند.
 
همچنین تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه، میزبان دادوستد ۲۰ هزار تن شمش بلوم، ۵ هزار و ۶۰ تن سبد میلگرد بود.
 
طی این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۱۷ هزار و ۸۲۰ تن مواد پلیمری، یک هزار و ۳۰۰ تن گوگرد، ۱۰۰ تن مواد شیمیایی، ۳ هزار تن لوب کات و ۱۶ هزار و ۸۵۰ تن وکیوم باتوم معامله شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد معامله ۱۲۵ تن خرمای استعمران بود. همچنین۲۰۰ تن عایق رطوبتی و ۳ هزار و ۹۹۲  تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید.