درج نماد چهار شرکت در فرابورس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نماد معاملاتی شرکت‌های جنرال مکانیک، فن‌ آوا کارت، دارویی ره آورد تامین و ویتانا در حالی بر تابلوی فرابورس درج شد که این شرکت‌ها رفته رفته خود را برای عرضه اولیه و حضور در معاملات این بازار آماده می‌کنند.
 
در این راستا شرکت جنرال مکانیک (سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش، به عنوان یکصد و نود و سومین نماد معاملاتی(یکصد و یازدهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد.
 
این شرکت که در روز ۱۶ مهرماه سال گذشته پذیرش و در تاریخ ۲۵ تاسفندماه پارسال نزد سازرمان بورس ثبت شده است با نماد معاملاتی "رنیک"، در گروه خدمات فنی و مهندسی و زیرگروه فعالیت‌های ساختمانی و مشاوره فنی مرتبط روی تابلوی فرابورس درج شده است.
 
این گزارش می‌افزاید: شرکت فن‌ آوا کارت (سهامی عام) نیز پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان یکصد و نود و چهارمین نماد معاملاتی(یکصد و دوازدهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس حاضر شد.
 
این شرکت هم که در ۱۹ شهریور سال ۹۷ پذیرش و در ۱۶ اردیبهشت امسال نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "رکارت" در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن و زیرگروه مشاوره و تهیه نرم‌افزار به تابلوی فرابورس اضافه شده است.
 
شرکت دارویی ره آورد تامین (سهامی عام) نیز پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان یکصد و نود و پنجمین نماد معاملاتی(یکصد و سیزدهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد.
 
این شرکت که در ۲۶ دی ماه سال ۹۷ پذیرش و در ۵ خرداد امسال نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "درهآور" در گروه مواد و محصولات دارویی و زیرگروه تولید سایر محصولات دارویی روی تابلوی فرابورس درج شده است.
 
بر پایه این گزارش، شرکت ویتانا (سهامی عام) نیز پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان یکصد و نود و ششمین نماد معاملاتی (یکصد و چهاردهمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس جای گرفت.
 
این شرکت که در ۱۰ اردیبهشت ماه امسال پذیرش و در ۲۵ اسفند سال ۹۴ نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "غویتا" در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و زیرگروه تولید کاکائو، شکلات و شیرینی‌جات بر تابلوی فرابورس درج شده است.