پیام تبریک بانک رفاه به مناسبت عید فطر
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، متن پیام به شرح زیر است:
                                                                                         بسمه تعالی
هموطنان گرامی
سلام علیکم
فرارسیدن عید سعید فطر، عید بندگی و اخلاص در پیشگاه خداوند متعال را محضر یکایک شما عزیزان تبریک عرض نموده و آرزومندم طاعات و عباداتتان در ماه مبارک رمضان مقبول درگاه حق قرار گرفته باشد.
رمضان ماهی عزیز و گرامی برای ما مسلمانان است که با بهره گیری از فیوضات و معنویات واسعه آن توشه‌ای گرانسنگ برای حضور در آخرت می اندوزیم؛ به شکرانه این موهبت الهی به درگاه خداوند رحمان سجده شکر بر زمین می نهیم و خرسند از یک ماه عبودیت متحد و دوشادوش برادران و خواهران مسلمان نماز عید اقامه می نمائیم.
بی تردید عید سعید فطر تجلی گاه و هنگامه حقیقت و معرفت دینی صابران و صائمان خداجویی است که یک ماه در درگاه معبود بلند مرتبه تمرین خضوع، خویشتن داری و اطاعت کرده اند و خداوند عزوجل به پاس این فرمانبرداری، بندگان خود را عیدی با شکوه و مملو از برکات توفیق می دهد. عید گرامی و فرخنده فطر جوش و خروش چشمه سار حقیقت، راستی و پاکی و رجعت آدمی به فطرت پاک و الهی خویشتن است. گویی پس از این روز با سعادت، انسان تولد و سرشتی نو یافته و برای آغاز یک زندگی سراسر خیر و نیکی مهیا می شود. این نعمت بیکران خداوند سبحان را پاس می داریم و برخود می‌بالیم که بنده ای شاکر در درگاه ایزد منان هستیم.
ضمن تبریک مجدد فرا رسیدن بزرگ ترین عید مسلمانان، سعادت، سلامت و بهروزی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
محمد علی سهمانی