بازدید از مکان ‌های خسارت‌ دیده بدون مراجعه بیمه ‌شده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سرپرست معاونت فنی شرکت در هم‌اندیشی "سیل" که با حضور مدیران سرپرستی استان‌های حادثه‌خیز برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: با تجزیه و تحلیل حوادث گذشته و پیش‌رو دستیابی به راهکارهایی برای پیشگیری و کاهش آثار پیشامدها و نیز بهبود خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان تحقق می‌یابد.
 
فرهاد اعلمی‌فر با بیان اینکه این هم‌اندیشی با هدف بهبود خدمت‌رسانی با حداکثر دقت و سرعت برپا شد، افزود: یکسان‌سازی فرایند اجرای عملیات در سراسر کشور موجب افزایش رضایت و اعتماد مشتریان به شرکت شد.
 
وی با اشاره به اینکه ما باید تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنیم، خاطرنشان‌کرد: کارشناسان شرکت‌های بیمه با شناسایی ریسک‌ کسب‌وکارهای مختلف و افزایش آگاهی کارفرمایان بازارهای جدید را خلق خواهد کرد.
 
سرپرست معاونت فنی بیمه کوثر نقش مدیران سرپرستی در شرایط بحرانی را موثر دانست و گفت: رسیدگی سریع و پرداخت خسارت در بازه زمانی کمتر نسبت به سایر شرکت‌های بیمه، حداقل تعداد پرونده‌های اعتراضی با توجه به حجم پرونده‌ها، همبستگی و انسجام بین مدیران و کارشناسان ستاد و سرپرستی‌ها در زمان بحران، تعامل سازنده با بیمه‌گذاران عمده در خصوص پرداخت خسارت‌ها، استفاده از ظرفیت‌های خارج از شرکت برای امور ارزیابی خسارت و همچنین ثبت حواله‌های خسارت و ارسال کمک‌های انسان دوستانه از سوی شرکت برای حادثه‌دیدگان از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در بحران‌های اخیر بوده است.